Stres zawodowy, czyli jak panować nad swoimi emocjami i emocjami klienta ?

Brak zaplanowanych terminów szkoleń. Poinformuj nas o swoim zainteresowaniu!

Twoje dane

Miasto

 

 


Cel szkolenia:

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku zawodu Zarządcy nieruchomości.
  • Profesjonalna obsługa klienta na każdym etapie współpracy.
  • Kształtowanie profesjonalnej postawy wobec klienta, szczególnie w sytuacjach napięcia i stresu.
  • Doskonalenie umiejętności panowania nad emocjami podczas trudnej rozmowy z klientem.
  • Wzmocnienie postawy asertywności wobec klienta w trudnych sytuacjach.
  • Wzmocnienie motywacji do działania, dla własnego rozwoju oraz podnoszenia jakości własnej pracy.


Uczestnicy szkolenia:

     Do udziału w szkoleniu zapraszamy: 

  • Osoby narażone w pracy na sytuacje stresowe.
  • Osoby pracujące z klientami.
  • Osoby zarządzające na co dzień wieloma zadaniami.
  • Osoby zainteresowane technikami zarządzania stresem i emocjami.



Cena szkolenia:

Koszt uczestnictwa: 350 zł/osoba brutto


Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe

- całodzienny serwis kawowy i lunch

- możliwość indywidulanych konsultacji z prowadzącym

1. Co to jest stres zawodowy?

  • Mechanizmy powstawania stresu zawodowego.
  • Źródła stresu zawodowego.
  • Odporność na stres – cecha indywidualne ?
  • Negatywne skutki stresu.
  • Style radzenia sobie ze stresem?


2. Jak pokonać stres w pracy?

  • Dlaczego klienci zachowują się roszczeniowo i agresywnie?
  • W jaki sposób reagujemy na roszczeniową i agresywną postawę klienta wewnętrznego ?
  • Jak rzeczowo reagować na krytykę i niezadowolenie ze strony klienta ?
  • Profesjonalne reagowanie na roszczeniową i agresywną postawę klienta wewnętrznego.
  • Zasady rozładowywania napięcia emocjonalnego klienta w sytuacji stresu.
  • Wychodzenie z sytuacji kryzysowych.
  • Samokontrola i samodyscyplina, jako istotne cechy ludzi skutecznych.
  • W jaki sposób można motywować siebie do pokonywania trudności w relacjach z klientami?


3. Kolejne kroki prowadzenia rozmowy ze zdenerwowanym klientem

  • Jak przebiega dynamika rozmowy ze zdenerwowanym klientem ?
  • W jaki sposób zneutralizować emocje klienta ?
  • Co pomaga, a co przeszkadza podczas trudnej rozmowy ?
  • Narzędzia komunikacji interpersonalnej stosowane podczas trudnej rozmowy.
<>·Jak ćwiczyć profesjonalną reakcję na trudne zachowania klienta ?